Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine HITER NAKUP, SPLETNA TRGOVINA, BENJAMIN ŠTOVIČEK S.P. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino HITER NAKUP, SPLETNA TRGOVINA (v nadaljevanju tudi »podjetje«) upravlja Benjamin Štoviček s.p., Na jami 1, 1000 Ljubljana, matična številka: 8549141000, davčna številka: SI81598556.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Hiter nakup, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:

-       potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,

-       potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,

-       potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,

-       potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Pri pogodbi o opravljanju storitev začne odstopni rok teči z dnem sklenitve pogodbe.

Vračilo opravljenih vplačil, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja), bo izvedeno nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: hiternakup@yahoo.com ali preko telefona, na telefonsko številko 031 023 555.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov podjetja: HITER NAKUP, SPLETNA TRGOVINA, BENJAMIN ŠTOVIČEK S.P., Na jami 1, 1000 Ljubljana.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Proizvajalec ali pooblaščeni serviser je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.

Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec ali pooblaščen serviser v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Kakšni so pogoji za vračilo kupnine ali zamenjavo artikla?

Artikel je v garanciji (ne velja za artikle, ki nimajo garancije ali je ta potekla).

Artikel je kompleten (ima vse dele, ki jih je stranka prejela ob nakupu, v to ni všteta embalaža).

Možnost zamenjave ali vračila kupnine za artikle za katere kupec uveljavlja garancijo zaradi okvare (nedelovanja). Pri tem artikel ne sme biti fizično poškodovan (polomljen, opraskan, stisnjen, zalit s tekočino in podobno).

Katere dokumente moram priložiti ob uveljavljanju garancije?

Za izvedbo garancijskega postopka potrebujemo naslednja dokumenta:

  • vašo izjavo, da uveljavljate garancijo, kjer boste izpolnili vse podatke, ki jih potrebujemo za izvedbo oziroma opredelitev napake.
  • priložite lahko tudi kopijo računa.

Ali uveljavljanje garancije velja tudi za pravne osebe?

 

Da. Pravne osebe imajo povsem enako pravico do uveljavljanja garancije.

 

Podaljšano jamstvo

Vsi artikli imajo (že v ceno vključeno) 1 letno garancijo, kot dodatno storitev pa kupcem nudimo tudi možnost dokupa podaljšanega jamstva za eno ali dve leti. Podaljšanje jamstva je možno ob doplačilu in le pred nakupom izdelka, naknadno podaljšanje jamstva, ko je nakup enkrat že opravljen, ni možno.

Cena podaljšanja jamstva ni fiksna, odvisna je od dolžine podaljšanja (eno ali dve leti), ter od cene artikla. Cene si lahko ogledate v spodnji tabeli.

 

Cenik podaljšanega jamstva (cenik velja od 30.5.2020, vse cene vključujejo DDV):

Cena artikla

Doba podaljšanega jamstva

Cena podaljšanja

do 49,90 EUR

+1 leto

9,90 EUR

od 49,91 do 99,90 EUR

+1 leto

14,90 EUR

od 99,91 do 149,90 EUR

+1 leto

19,90 EUR

od 149,91 do 199,90 EUR

+1 leto

24,90 EUR

od 199,91 do 249,90 EUR

+1 leto

29,90 EUR

od 249,91 do 299,90 EUR

+1 leto

34,90 EUR

od 299,91 EUR naprej

+1 leto

39,90 EUR

 

 

 

Cena artikla

Doba podaljšanega jamstva

Cena podaljšanja

do 49,90 EUR

+2 leti

14,90 EUR

od 49,91 do 99,90 EUR

+2 leti

24,90 EUR

od 99,91 do 149,90 EUR

+2 leti

34,90 EUR

od 149,91 do 199,90 EUR

+2 leti

44,90 EUR

od 199,91 do 249,90 EUR

+2 leti

54,90 EUR

od 249,91 do 299,90 EUR

+2 leti

64,90 EUR

od 299,91 EUR naprej

+2 leti

74,90 EUR

 

Primer izračuna 1:

V kolikor se odločite za nakup artikla, katerega cena je 44,90 EUR, boste za 1-letno podaljšanje jamstva odšteli 9,90 EUR, za 2-letno podaljšanje pa 14,90 EUR.

Primer izračuna 2:

V kolikor se odločite za nakup artikla, katerega cena je 99,90 EUR, boste za 1-letno podaljšanje jamstva odšteli 14,90 EUR, za 2-letno podaljšanje pa 24,90 EUR.

Primer izračuna 3:

V kolikor se odločite za nakup artikla, katerega cena je 399,90 EUR, boste za 1-letno podaljšanje jamstva odšteli 39,90 EUR, za 2-letno podaljšanje pa 74,90 EUR.

 

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Stvarna napaka:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu HITER NAKUP, SPLETNA TRGOVINA, BENJAMIN ŠTOVIČEK S.P., Na jami 1, 1000 Ljubljana.

Pritožbe in spori

Spletna trgovina Hiter nakup, Benjamin Štoviček s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Hiter nakup se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem HITER NAKUP, SPLETNA TRGOVINA, BENJAMIN ŠTOVIČEK S.P. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 031 023 555 ali po elektronski pošti na hiternakup@yahoo.com. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova hiternakup@yahoo.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Spletna trgovina Hiter nakup, Benjamin Štoviček s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Spletna trgovina Hiter nakup, Benjamin Štoviček s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Spletna trgovina Hiter nakup, Benjamin Štoviček s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Spletna trgovina Hiter nakup, Benjamin Štoviček s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Načini plačila

Naša spletna trgovina kupcem omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju – po oddaji naročila naročilo odpošljemo, naročene izdelke pa kupec plača poštnemu uslužbencu ob prevzemu,
  • plačilo po predračunu – po oddaji naročila naročnik prejme predračun, naročene izdelke pa odpošljemo takoj po prejetju plačila,
  • plačilo z gotovino,
  • plačilo z debetno, kreditno ali predplačniško kartico.

Možno je le plačilo v enkratnem znesku.

Ob plačilu po predračunu (nakazilu na TRR) lahko nastanejo tudi dodani stroški bančne provizije za nakazilo preko obrazca UPN, višina stroška pa je odvisna od posamezne banke ter načina nakazila (preko mobilne banke, preko spletne banke ali na bančnem/poštnem okencu).

Cene

Cene v naši spletni trgovini so navedene v EUR. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Ko ponudnik potrdi naročilo, so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe.
Če želite, da vam izdamo račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Pošiljanje in stroški poštnine

Spletna trgovina omogoča prodajo in dostavo na ozemlju Republike Slovenije. Cene artiklov ne vsebujejo stroškov dostave oz. poštnih stroškov, ki nastanejo ob pošiljanju. Stroški dostave so odvisni od teže naročila, načina plačila blaga (po predračunu, po povzetju) in želenega načina pošiljanja oz. dodatnih storitev (npr. navadni paket, paket s storitvijo, hitra pošta, pazljivo ravnanje,…), kupca pa z njimi vedno seznanimo med samim postopkom nakupa. Vse stroške pošiljanja računamo po ceniku pošte Slovenije, ki si ga lahko ogledate na naslednji povezavi:

https://www.posta.si/ceniki

 

Plačilo po povzetju

Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prevzemu paketa/pisemske pošiljke. V tem primeru kurirju dostavne službe (Pošta Slovenije), ki za nas opravlja dostavo paketov, izročite gotovino in dostavna služba bo za Vas opravila plačilo. Dostavna služba si zaračuna tudi stroške provizije (znesek provizije je odvisen od višine odkupnine) za posredovanje plačila. Ta provizija velja le za pošiljke poslane s plačilom po povzetju.

Kratek cenik, ki velja za večino paketov poslanih s plačilom po povzetju (cenik je objavljen na dan 30.5.2020 in velja vse do sprememb s strani Pošte Slovenije; najbolj sveže informacije glede cen poštnine si lahko ogledate na naslednji povezavi https://www.posta.si/ceniki):

Cenik za paket s storitvijo (po Sloveniji):

do 500g: 4,90 EUR

od 500g do 2kg: 6,90 EUR

od 2kg do 5kg: 8,90 EUR

od 5kg do 10kg: 9,90 EUR

od 10kg do 15kg: 10,90 EUR

nad 15kg: 11,90 EUR

Cenik hitre pošte (po Sloveniji):*

do 500g: 9,90 EUR

od 500g do 2kg: 11,90 EUR

od 2kg do 5kg: 13,90 EUR

od 5kg do 10kg: 14,90 EUR

od 10kg do 15kg: 15,90 EUR

nad 15kg: 16,90 EUR

*Storitev se izvaja le ob delavnikih, od ponedeljka do petka, in velja za naročila oddana do 21.00 (v kolikor se naročilo odda v petek do 21.00, je dostava paketa garantirana do ponedeljka oziroma do prvega naslednjega delovnega dne od oddaje naročila).

Doplačilo za pazljivo ravnanje (po želji kupca): 1,02 EUR

Vse cene vključujejo DDV.

Celoten cenik pošte Slovenije si lahko ogledate na naslednji povezavi:

https://www.posta.si/ceniki

Naročanje

Naročanje izdelkov preko e-maila in sms sporočila poteka 24 ur na dan, 365 dni na leto. V kolikor želite izdelek naročiti s telefonskim klicem je to možno vsak dan med 8.00 in 22.00, v primeru nedosegljivosti, pa Vam klic vrnemo v najkrajšem možnem času.

Dostava in prevzem izdelkov

Omogočamo dostavo na ozemlju Republike Slovenije. Izdelke na zalogi pošiljamo VSAK DELOVNI DAN (izjeme: bolniška odsotnost oz. nepredvidljivi dogodki, državni prazniki,..)

Dostavo za Spletno trgovino opravlja podjetje Pošta Slovenije, vendar si pridržujemo pravico do izbire druge dostavne službe, če bodo s tem naročila izpolnjena bolj učinkovito.

Omogočamo tudi osebni prevzem izdelkov na naslovu Na jami 1, 1000 Ljubljana, na željo kupca pa lahko izdelek tudi osebno dostavimo na želeni naslov v Ljubljani ali njeni okolici.

Osebni prevzem na naslovu Na jami 1, 1000 Ljubljana je brezplačen, cena osebne dostave pa je odvisna od lokacije dostave. Cena za dostavo znotraj Ljubljane je 4,90 EUR, cena za dostavo v okolico Ljubljane pa je 9,90 EUR.

Rok dobave

Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 1-2 delovna dni od plačila naročila oz. od oddaje naročila v primeru izbire plačila po prevzemu.

Prizadevamo si objavljati samo preverjene in pravilne podatke; če na naši strani odkrijete neresnične oziroma neustrezne informacije, nam to prosimo sporočite na hiternakup@yahoo.com.

 

Matično podjetje

Dolgi naziv PRS: HITER NAKUP, spletna trgovina, Benjamin Štoviček s.p.

Davčna številka: SI81598556

Matična: 8549141000

Zavezanec za DDV: Da

SKD: G47.910 - Trgovina na drobno po pošti ali po internetu

E-naslov: hiternakup@yahoo.com

Telefonska številka: 031 023 555


 

Izjava o varstvu osebnih podatkov

 

VARNOST OSEBNIH PODATKOV: Izjava podjetja posamezniku o obdelavi osebnih podatkov

Splošna uredba EU 2016/679 o varovanju osebnih podatkov (GDPR, ZVOP-1) določa nekatera nova pravila o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov pri neposrednem trženju.

V našem podjetju se zavedamo vrednosti vaših osebnih podatkov, zato se vsak dan trudimo, da bi lahko zagotovili ustrezno obdelavo vaših osebnih podatkov. Izjava podjetja posamezniku o obdelavi osebnih podatkov vas obvešča o vseh novostih in pomembnostih na področju varstva vaših osebnih podatkov. 

Prosimo vas, da si pred naročilom oz. privolitvijo v obdelavo osebnih podatkov naslednjo izjavo skrbno preberete. Zagotavljamo vam, da bodo vaši osebni podatki obdelovani v skladu z najnovejšimi standardi in zakonodajo iz področja varstva osebnih podatkov. 

Spletna trgovina HITER NAKUP, ki je v lasti Benjamina Štovička s.p., Na jami 1, 1000 Ljubljana, se zavezuje, da bo varovala zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine.

Zbrane osebne podatke bo podjetje uporabljalo izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja in sklenitve pogodb. Podjetje spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storilo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami.

Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu podjetje posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

Podjetje se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Le-ti pa ne bodo uporabljeni v nobene druge namene, kot je pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in za ostalo potrebno komunikacijo.


 

Kaj so osebni podatki

Osebni podatki so katerikoli podatki, ki se nanašajo na določeno fizično osebo, torej posameznika, ne glede na obliko, v kateri so izraženi. Gre za podatke, na podlagi katerih vas je mogoče identificirati.

Primer osebnih podatkov so: EMŠO, davčna številka, številka zdravstvenega zavarovanja, telefonska številka, registrska številka vozila, številka osebnega transakcijskega računa...

Posebne vrste osebnih podatkov so podatki o posamezniku, ki razkrivajo njegovo rasno ali etnično poreklo, politično prepričanje, versko ali filozofsko prepričanje ali članstvo v sindikatu in obdelava genetskih podatkov, biometričnih podatkov za namene edinstvene identifikacije posameznika, podatkov v zvezi z zdravjem ali podatkov v zvezi s posameznikovo spolno usmerjenostjo, spolnim življenjem, podatki o obsodbah ipd.

Kako ter za koliko časa bomo vaše osebne podatke hranili?

Osebni podatki, ki jih bomo zbrali na podlagi vašega soglasja, bodo shranjeni v elektronski ali fizični zbirki osebnih podatkov.

Zbrani osebni podatki se lahko vodijo v zbirki osebnih podatkov do preklica vašega soglasja v obdelavo osebnih podatkov ali največ toliko časa, kolikor je potrebno, da se doseže namen, za katerega se vaši osebni podatki obdelujejo ali dosežejo zakonske zahteve.

Vse zbirke osebnih podatkov bomo v tem času skrbno varovali.

Obdelava in uporaba vaših osebnih podatkov

Vaše osebne podatke v skladu z Uredbo lahko podjetje upravlja, zbira in obdeluje le:

  • na podlagi vašega soglasja
  • če je zbiranje vaših osebnih podatkov potrebno zato, da lahko z vami sklenemo pogodbo
  • če zbiranje osebnih podatkov zahteva veljavna zakonodaja (npr. glede podatkov, ki so na izdanem računu).

Podjetje HITER NAKUP, Benjamin Štoviček s.p., ki upravlja spletno trgovino se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov.

V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine.

Z naročilom v  spletni trgovini HITER NAKUP, Benjamin Štoviček s.p., se strinjate z uporabo vaših podatkov kot so ime, priimek, naslov, e-mail, telefonska številka, ki jih potrebujemo za obdelavo naročil ter nemoteno komunikacijo z vami.


 

Za katere namene obdelujemo osebne podatke

Vaše osebne podatke podjetje upravlja, zbira in obdeluje zgolj v okviru namenov, za katere so nam bili podatki posredovani oz. za obdelavo naročil.

Zavezujemo se, da vaših osebnih podatkov ne bomo posodili ali prodali tretji osebi brez predhodnega obvestila in pridobitve vašega izrecnega pisnega soglasja, ter jih ne bomo obdelovali na noben drug način, ki ni združljiv s temi nameni.

Preklic soglasja za obdelavo osebnih podatkov

Pravico imate, da kadarkoli prekličete dano soglasje v obdelavo osebnih podatkov za enega ali vse namene obdelave osebnih podatkov, s katerimi ste soglašali z naročilom izdelka/ov.

Pisno izjavo za preklic soglasja za obdelavo osebnih podatkov pošljite na naš naslov HITER NAKUP, spletna trgovina, Benjamin Štoviček s.p., Na jami 1, 1000 Ljubljana, ali na elektronski naslov hiternakup@yahoo.com.

V primeru vašega preklica soglasja v obdelovanje osebnih podatkov bo podjetje vse zbrane osebne podatke izbrisalo ter jih takoj prenehalo obdelovati.

Vaše pravice na področju varstva osebnih podatkov

Nova uredba vam prinaša številne pravice na področju varstva osebnih podatkov, ki so:

Pravica do izbrisa/pozabe in popravka netočnih osebnih podatkov

Od podjetja imate pravico zahtevati, da popravi oziroma dopolni netočne oziroma pomanjkljive osebne podatke v zvezi z vami.

Od podjetja imate pravico zahtevati takojšen izbris osebnih podatkov, ki se obdelujejo v zvezi z vami.

Podjetje vas mora v primeru popravka, dopolnitve ali izbrisa osebnih podatkov o popravku, dopolnitvi ali izbrisu brez odlašanja obvestiti.

Pravica do omejitve obdelave osebnih podatkov

Od podjetja imate pravico zahtevati, da podjetje omeji obdelavo vaših osebnih podatkov v primeru njihove netočnosti, nezakonitosti, prenehanja namena obdelave ali vložitve ugovora.

Pravica do prenosljivosti vaših podatkov

Od podjetja imate pravico zahtevati, da vam posreduje osebne podatke, ki jih obdeluje v zvezi z vami.

Od podjetja imate pravico zahtevati, da osebne podatke, ki jih obdeluje v zvezi z vami, na vašo zahtevo posreduje drugemu upravljavcu.

Pravica do ugovora

Poleg pravice do preklica privolitve lahko v primeru uporabe vaših osebnih podatkov za namene obveščanja oz. neposrednega trženja kadarkoli pisno zahtevate prenehanje uporabe vaših podatkov v ta namen. V primeru ugovora obdelavi za namene trženja, bo upravljavec vaše osebne podatke v namen trženja in obveščanja nemudoma prenehal obdelovati.

Vse pravice lahko zahtevate s pisno zahtevo oziroma upravljavcu. Zahtevo pošljete po pošti na naš naslov ali na elektronski naslov dostopen na naši spletni strani.

Pravica do dostopa do osebnih podatkov v zvezi z vami

Od podjetja imate pravico dobiti potrditev ali se v zvezi z vami obdelujejo osebni podatki in dostop do osebnih podatkov v zvezi z vami in naslednje informacije: namen obdelave, vrsto osebnih podatkov v zvezi z vami, uporabnike vaših osebnih podatkov, predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov, vir osebnih podatkov.


 

Kršitev varstva osebnih podatkov

V primeru kršitve varstva vaših osebnih podatkov in v primeru, da bi bila ob tem izkazana verjetnost, da bi taka kršitev varstva osebnih podatkov lahko povzročila veliko tveganje za vaše pravice in svoboščine, vas bomo o tem nemudoma obvestili.

V primeru kršitve varstva osebnih podatkov bomo brez odlašanja, najkasneje pa v 72. urah po seznanitvi s kršitvijo varstva vaših osebnih podatkov, o njej obvestili pristojni organ.

Pravica do pritožbe

Pravico imate, da v primeru kršitve varstva osebnih podatkov zoper podjetje vložite pritožbo pri pristojnem nadzornem organu na naslov: Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana ali na: gp.ip@iprs.si.

Pomembne informacije v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov

Zavezujemo se, da bomo vse zbrane podatke obdelovali zgolj v okviru naštetih namenov upravljanja oz. obdelave osebnih podatkov ter v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter drugo zadevno področno zakonodajo kot tudi skladno z Uredbo (EU) 2016/679 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov (GDPR).

Prizadevamo si objavljati samo preverjene in pravilne podatke; če na naši strani odkrijete neresnične oziroma neustrezne informacije, nam to prosimo sporočite na hiternakup@yahoo.com

 

HITER NAKUP, spletna trgovina, Benjamin Štoviček s.p.

Na jami 1

1000 Ljubljana

Davčna številka: SI81598556

Matična številka: 8549141000

Spletna trgovina je nastala v okviru projekta "Vavčer za digitalni marketing".

Naložbo vavčer za digitalni marketing (spletno trgovino) sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Več: www.eu-skladi.si.

Vrednost naložbe: 6666,66 EUR.